Plita indică mesajul de eroare E5

Soluție

Problemă:

  • Plita indică mesajul de eroare E5

Se aplică la:

  • plitele integrate cu inducție
  • aragazurile independente cu plită cu inducție

Rezolvare:

1. Deconectați aparatul de la curent cel puțin 30 de secunde.

Reconectați-l și porniți-l din nou

2. Contactați un Centru de service autorizat

Dacă recomandările de mai sus nu rezolvă problema recomandăm să solicitați intervenția unui tehnician de service.

NOTĂ: În funcție de problemă este posibil să plătiți intervenția tehnicianului de service, chiar și în perioada de garanție. Notați codul de eroare raportat și precizați-l atunci când solicitați un tehnician. Această acțiune nu va rezolva problema, dar îl va ajuta pe tehnician să identifice cauza problemei.

Avertisment: Nu recomandăm utilizarea produsului până la remedierea completă a problemei. Scoateți produsul din priză și nu-l cuplați până când nu sunteți sigur că este în regulă s-o faceți.

Cauză:

  • Mesajul de eroare E5 indică o problemă de fază sau tensiune.

A fost util acest articol?

Solicită asistenţă service

Ai o problemă cu aparatul tău electrocasnic pe care nu o poţi rezolva singur(ă)? Contactează Call Center-ul aeg și solicită o intervenţie service.

Rezervați servicii