Plita afișează mesajul de eroare E8 / E822
Problemă
- Plita cu inducție afișează mesajul de eroare E8 sau E822
Se aplică
- plitele integrate cu inducție
- aragazurile independente cu plită cu inducție
Soluție
Codul de eroare E8 sau un cod similar poate avea următoarele cauze:
1. În cazul unei instalări noi: Plita a fost conectată incorect la rețeaua electrică.
Contactați instalatorul aparatului.
2. Aparatul funcționa corect, dar eroarea E8 a apărut după o anumită utilizare: Plita indică o eroare în sistemul electronic.
Reporniți aparatul și verificați dacă funcționează corect după ce îl porniți din nou.
Notă: Pentru a reporni aparatul, deconectați-l de la rețea și așteptați cel puțin 30 de secunde înainte de a-l porni din nou.
În cazul aparatelor încorporabile, nu este necesară deconectarea fizică a cablului - aparatul poate fi deconectat cu ajutorul întrerupătorului RCD de uz casnic.
3. Contactați un centru de service autorizat.
În cazul în care sfaturile de mai sus nu rezolvă problema, vă recomandăm să solicitați vizita unui tehnician de service.
A fost util acest articol?
Articole similare
- Erori la instalaţia plitei cu inducţie
- Plita afişează mesajul L
- Aprinderea de pe plita mea pe gaz continuă să scânteie
- Plita afișează mesajul F
- Plita indică mesajul de eroare E9
- Plita afișează mesajul de eroare E6/E641
- Cadrul din oţel inox al plitei vitroceramice se încinge foarte tare
- Cercul exterior al zonei de gătit nu funcţionează
- Indicatorii SenseBoil se aprind intermitent pe plita cu inducţie
- Plita afişează mesajul H