Plita afişează mesajul de eroare E4 / E401 / E402 / E403 / E421 / E422 / E423 / E431 / E432 / E433

Problemă

  • Plita afişează unul dintre următoarele coduri de eroare: E4 / E401 / E402 / E403 / E421 / E422 / E423 / E431 / E432 / E433.

Se aplică

  • plitele integrate cu inducție

Soluție

1. Ridicaţi vasul de gătit rece sau fierbinte de pe placa de inducţie, dacă există

2. Deconectați aparatul de la curent cel puțin 30 de secunde.

Reconectați-l și porniți-l din nou

3. Verificaţi dacă codul de eroare dispare după răcire (indicatorul de tensiune reziduală poate rămâne aprins)

4. Pentru evitarea aceleiaşi probleme în viitor răciţi vasul de gătit şi verificaţi dacă este adecvat pentru gătit prin inducţie în secţiunea vase de bucătărie adecvate pentru gătit prin inducţie.

Verifica articolul: Ce vase sunt potrivite pentru zonele de gătit cu încălzire prin inducție?

5. Contactați un centru de service autorizat.

Dacă sfaturile de mai sus nu rezolvă problema, vă recomandăm să solicitați o vizită a unui tehnician de service.

Avertisment: Nu recomandăm utilizarea produsului până la remedierea completă a problemei. Scoateţi produsul din priză şi nu-l cuplaţi până când nu sunteţi sigur că este în regulă s-o faceţi.

Cauză

  • Mesajele de eroare E4 / E401 / E402 / E403 / E421 / E422 / E423 / E431 / E432 / E433 indică faptul că mecanismul de protecţie al zonei de gătit este în funcţiune

A fost util acest articol?

Descarcă manualul

Nu mai găsești manualul venit cu produsul tău? Descarcă versiunea digitală.

Găsește manualul

Solicită asistenţă service

Ai o problemă cu aparatul tău electrocasnic pe care nu o poţi rezolva singur(ă)? Contactează Call Center-ul aeg și solicită o intervenţie service.

Rezervați servicii