Plita afişează mesajul de eroare E4 / E401 / E402 / E403 / E421 / E422 / E423 / E431 / E432 / E433
Problemă
- Plita afişează unul dintre următoarele coduri de eroare: E4 / E401 / E402 / E403 / E421 / E422 / E423 / E431 / E432 / E433.
Se aplică
- plitele integrate cu inducție
Soluție
1. Ridicaţi vasul de gătit rece sau fierbinte de pe placa de inducţie, dacă există
2. Deconectați aparatul de la curent cel puțin 30 de secunde.
Reconectați-l și porniți-l din nou
3. Verificaţi dacă codul de eroare dispare după răcire (indicatorul de tensiune reziduală poate rămâne aprins)
4. Pentru evitarea aceleiaşi probleme în viitor răciţi vasul de gătit şi verificaţi dacă este adecvat pentru gătit prin inducţie în secţiunea vase de bucătărie adecvate pentru gătit prin inducţie.
Verifica articolul: Ce vase sunt potrivite pentru zonele de gătit cu încălzire prin inducție?
5. Contactați un centru de service autorizat.
Dacă sfaturile de mai sus nu rezolvă problema, vă recomandăm să solicitați o vizită a unui tehnician de service.
Avertisment: Nu recomandăm utilizarea produsului până la remedierea completă a problemei. Scoateţi produsul din priză şi nu-l cuplaţi până când nu sunteţi sigur că este în regulă s-o faceţi.
Cauză
- Mesajele de eroare E4 / E401 / E402 / E403 / E421 / E422 / E423 / E431 / E432 / E433 indică faptul că mecanismul de protecţie al zonei de gătit este în funcţiune
A fost util acest articol?
Articole similare
- Plita afișează mesajul de eroare E0 / E1
- Plita nu poate fi activată sau nu funcționează
- Plita afișează mesajul F
- Plita afișează mesajul de eroare E8 / E822
- Aprinderea de pe plita mea pe gaz continuă să scânteie
- Plita afişează mesajul H
- Indicatorii SenseBoil se aprind intermitent pe plita cu inducţie
- Plita AEG SaphirMatt® cu suprafata rezistenta la zgarieturi - instructiuni de curatare
- Ce vase sunt potrivite pentru zonele de gătit cu încălzire prin inducție?
- Plita indică mesajul de eroare E9