Ce informaţii sunt necesare înainte de a contacta un centru de service autorizat? Unde este situată plăcuţa cu date tehnice?

Problema

  • Ce informaţii sunt necesare înainte de a contacta un centru de service autorizat?
  • Unde este situată plăcuţa cu date tehnice?
  • Ce informaţii conţine plăcuţa cu date tehnice?

Se aplică

  • aparatele naţionale fabricate de Electrolux Group

Soluție

1. Vă rugăm să aveţi la îndemână următoarele materiale atunci când ne contactaţi.

Aceste informaţii se găsesc pe plăcuţa cu datele producătorului:

Plăcuţa cu date tehnice conţine numărul modelului, numărul produsului /PNC, ELC şi seria.

1. Numărul modelului

2. Codul numărului de produs (PNC) 9xx xxx xxx

3. Codul ML

4. Număr de serie

2. Locațiile plăcuțelor cu date sunt după cum urmează:

Microunde:

Pe spatele aparatului

Hotă de bucătărie: 

lângă motor, în spatele filtrului

Cuptor / Aragaz :

În jurul cavității ușii

Maşină de spălat (încărcare frontală):

În spatele ușii aparatului sau în spatele ușii filtrului

Maşină de spălat (încărcare superioară):

În spatele ușii aparatului sau în spatele ușii filtrului

Uscător de rufe:

În spatele ușii aparatului

Aspirator:

sub aparat

Maşină de spălat vase: 

pe colţul uşii aparatului

Plita:

sub aparat

(Pentru plitele cu inducție și ceramică, de asemenea, în manualul de utilizare)

Congelator/frigider/combină frigorifică: 

În interior, pe laterală

Congelator tip ladă: 

sub uşa aparatului

A fost util acest articol?

Descarcă manualul

Nu mai găsești manualul venit cu produsul tău? Descarcă versiunea digitală.

Găsește manualul

Solicită asistenţă service

Ai o problemă cu aparatul tău electrocasnic pe care nu o poţi rezolva singur(ă)? Contactează Call Center-ul aeg și solicită o intervenţie service.

Rezervați servicii